Sunday, June 14, 2009

Nazrul pulang ke SMASKL

Semalam hantar nazrul pulang ke SMASKL...cuti sekolah dah habis...dalam perjalanan aku teringat semasa aku di MRSMKT dulu...dapat aku rasakan nazrul juga merasakan perasaan yg sama yg aku rasai setiap kali pulang ke asrama selepas cuti sekolah yg agak panjang...perasaan bercampur baur..antara sedih dan gembira..susah hendak digambarkan..

Aku sebenarnya cukup bangga dengan nazrul...walaupun SMASKL bukanlah secantik MRSM..dengan fasiliti yang cukup terhad...tapi dia boleh berkata, "sedap jugak duk kat SMASKL ni...angin nyaman je.." dia tidak melihat SMASKL sebagai tempat yg serba kekurangan tapi yang yg menyeronokkan..

Semasa mula2 duduk asrama dahulu..aku cukup risau kalau2 nazrul tidak dapat menyesuaikan diri sepertimana Kak Longnya di SMTTM tapi jangkaanku meleset sekali...nazrul yg cukup cerewet mengenai makanan(selalu lebih pada orang lain)...a lone ranger(susah dan memilih kawan)...dan ber"Fe'el...dapat sesuaikan diri..

Doaku semoga dia dapat menerima tarbiyyah di SMASKL sepenuhnya dan menjadi anak yang sepertimana kata Mudir SMASKL , Ustaz Rohmat - CERDIK, JURUH dan BOLEH TUMPANG bila besar nanti...insyaAllah.

Angkat beg...

Sampai di SMASKL..


2 blok bangunan di SMASKL..

No comments:

BUKU-BUKU TERKINI DARI TELAGA BIRU


Get paid for your opinions! Click on the banner above to join Planet Pulse. Its totally free to sign up, and you can earn UNLIMITED. Find out more by visiting PLANET PULSE.
Program SMS Prepaid Terunggul Dari MYeCASH